Yoshida Kōgyō Kabushikigaisha

Yoshida Kōgyō Kabushikigaisha

YKK is de afkorting voor Yoshida Kōgyō Kabushikigaisha, een Japanse private held, non-public company. Voor meer informatie over de Japanse moedermaatschappij YKK Corporation, klik hier

 

YKK Nederland BV is een operating company deel uitmakend van de YKK Group. YKK Group produceert en vermarkt fastening products (o.a. ritsen), machinery en architectural products. YKK Nederland BV richt zich op het produceren van en handelen in fastening products.

 

YKK Nederland BV is een onderdeel van de EMEA organisatie, klik hier.

Deze website maakt gebruik van cookies

Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën om het gebruik van deze website voor jou zo optimaal mogelijk te maken. Essentiële cookies zijn nodig voor de werking van de website. Functionele cookies maken de werking zo optimaal mogelijk. Klik op akkoord om alle cookies te accepteren. Wil je liever geen functionele en analytische cookies, klik dan op instellingen. Je kunt alle informatie over het gebruik van cookies lezen in onze Privacy statement.

Privacy opties

Dankzij cookies hoef je niet steeds dezelfde informatie in te voeren wanneer je onze site bekijkt. Ze geven ons ook inzicht hoe je onze site bekijkt. Zo kunnen wij deze steeds beter maken.
Essentiële cookiesEssentiële cookies worden gebruikt om algemene statistieken vast te leggen en kunnen in geen geval herleidbaar zijn naar een persoon.
Functionele en AnalytischeFunctionele en Analytische cookies maken het gebruiksgemak van de website optimaal en bestaan uit Analytische en Tracking Cookies:
  • Analytische cookies worden gebruikt om algemene statistieken vast te leggen en kunnen in geen geval herleidbaar zijn naar een persoon.
  • Tracking cookies worden gebruikt om je ervaring op de website te verbeteren. Hiermee kunnen persoonsgegevens verwerkt worden.
MarketingMarketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.